Jesteś tutaj:

Xtreme4x4.pl jest to sklep, którego właścicielem jest Centralpak Świerz & Wilk Sp. J. Ul. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik. Natomiast siedziba warsztatu i magazynu firmy znajduje się pod adresem: Elektryczna 7a, 21-040 Świdnik - Teren Parku Przemysłowego przy PZL Świdnik.
Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania transakcji w sklepie internetowym xtreme4x4.pl

POJĘCIA OGÓLNE

  • Sprzedawca, Usługodawca – firma Xtreme4x4.pl Centralpak Świerz & Wilk Sp. J. Ul. Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik.
     
  • Sklep - serwis internetowy należący do sprzedawcy umożliwiający prezentację usług i zawieranie transakcji elektronicznych. Dostępny pod domeną www.xtreme4x4.pl, za pośrednictwem, którego klient może zakupić od sprzedawcy towary.
       
  • Regulamin - niniejszy Regulamin określający zasadny świadczenia usług drogą elektroniczną przez sprzedawcę.
       
  • Towar - rzecz ruchoma, prezentowana w sklepie internetowym sprzedawcy, mogąca być przedmiotem umowy sprzedaży, szczegółowo określoną w zamówieniu.
       
  • Klient, Usługobiorca - osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z innych usług sklepu (w tym również Konsument).
       
  • Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
       
  • Formularz Zamówienia - usługa elektroniczna; interaktywny formularz dostępny w sklepie internetowym umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie towarów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
       
  • Formularz Rejestracji – formularz dostępny w sklepie internetowym umożliwiający utworzenie konta klienta.
       
  • Konto Klienta – usługa elektroniczna nieodpłatna, oznaczona indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez usługobiorcę. Zbiór zasobów w systemie usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w sklepie internetowym. Korzystanie z konta klienta możliwe jest po wypełnieniu przez klienta formularza rejestracji i utworzeniu konta. Klient ma obowiązek wypełnienie formularza danymi zgodnymi z rzeczywistością.
       
  • Zamówienie - oświadczenie woli klienta składane za pomocą formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze sprzedawcą.
      
  • Usługa Elektroniczna – nieodpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną przez usługodawcę na rzecz usługobiorcy za pośrednictwem sklepu internetowego.
     
  • Dzień roboczy  – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
       
  • Kodeks Cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
      
  • Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)

 

Składanie zamówienia:
Gdy pierwszy raz złożysz zamówienia w naszym sklepie, możemy skontaktować się z Tobą telefonicznie lub e-mailem, celem potwierdzenia prawidłowości wpisanych danych, jednocześnie określając przybliżony termin dostawy zamówionych towarów. Jeżeli zamówione produkty są dostępne w magazynie, zamówienie zostanie automatycznie przyjęte do realizacji, o czym Zostaniesz poinformowany e-mailem. W przypadku braku towaru w magazynie, poinformujemy Cię e-mailem automatycznie, których towarów brakuje do realizacji.


W przypadku braku towarów, o terminie realizacji będziemy informować Cię e-mailem lub telefonicznie.

 

W przypadku zamówień niektórych modeli felg, w celu poprawnej realizacji zamówienia, przy potwierdzaniu zamówienia, na stronie Koszyk, prosimy o wpisanie w polu uwagi:
markę, model i rocznik samochodu oraz zalecane przez producenta ET (odsadzenie) lub kontakt telefoniczny.

 

Uwaga: Każde poprawnie złożone zamówienie jest wstępnie, automatycznie i natychmiast potwierdzanie e-mailem przez system sklepu na podany w zamówieniu adres e-mail. Jeżeli w ciągu kilku -kilkudziesięciu minut nie otrzymasz e-maila z prośbą o potwierdzenie złożonego zamówienia oznacza to że zamówienie nie zostało poprawnie złożone lub podany w formularzu zamówienia adres e-mail jest nieprawidłowy. Prosimy o zgłoszenie tego do obsługi sklepu lub złożenie zamówienia ponownie z poprawnym adresem e-mail.

Zamówienia można składać również:

faxem - 0-81 75149 00,  e-mailem - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , osobiście w siedzibie naszej firmy , bądź telefonicznie 0 81 751 49 00 , 0 81 751 69 00

.

Faktury:
Na podstawie Art. 9 Ustawy z dnia 8 stycznia 1993r. o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym (Dz. U. Nr 11 poz. 50) oświadczamy, że firma Centralpak sp.j. z siedzibą w Świdniku, jest płatnikiem podatku VAT i został jej nadany numer NIP.

W przypadku konieczności wystawienia faktury VAT na firmę prosimy w formularzu Koszyka wpisać numer identyfikacyjny NIP oraz zaznaczyć stosowną opcję, w przeciwnym wypadku wystawimy fakturę na osobę fizyczną składającą zamówienie.

 

Zamówienia:
Jeśli w danym momencie nie ma możliwości dokonania realizacji zamówienia danego towaru (np. towar nietypowy, brak towaru w magazynie jak i dostawców), niezwłocznie, o ile to będzie możliwe poinformujemy Cię o tym fakcie. Wysyłki towaru dokonujemy tylko po uzyskaniu pozytywnego potwierdzenia. Brak potwierdzenia w ciągu 7 dni od daty wysłania informacji o dostępności zamawianego towaru będziemy traktować jako rezygnację z jego zakupu.
O fakcie realizacji (wysyłki) zamówienia zostaniesz automatycznie powiadomiony stosownym e-mailem w dniu wysłania paczki wraz z jej numerem.

 

Warunki dostawy:
Jeżeli towar z potwierdzonego zamówienia jest aktualnie dostępny w naszym magazynie zostanie wysyłany w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu uzyskania potwierdzenia przez klienta, zgodnie ze stosowną informacją o dostępności towaru podanej przy produkcie.
W wypadku gdy zamówiony towar nie jest dostępny, przybliżony termin realizacji zamówienia zostanie Ci podany pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Jeżeli zostało to uzgodnione z Kupującym, możliwa jest również wysyłka w innym, ustalonym terminie.
Możliwy jest odbiór osobisty wcześniej zamówionego towaru w Biurze Obsługi Klienta naszej firmy. Pod adresem: Elektryczna 7a, 21-040 Świdnik

 

Sposoby dostawy:

krajowa przesyłka kurierska - DPD (24 do 48 godzin - dni robocze), zagraniczna przesyłka kurierska na terenie EU - DPD (3 - 5 dni roboczych), na życzenie klienta dowolna firma kurierska, tylko w przypadku wcześniejszej wpłaty na konto całości kwoty zamówienia, odbiór osobisty w sklepie.

Opłata za przesyłkę kurierską DPD - podstawowa paczka bez pobrania już od 20zł brutto (standardowe wymiary, paczka do 31.5kg), dopłata za pobranie 10zł brutto, paczki gabarytowe - powyżej 31.5 kg to koszt od 40zł brutto. Orientacyjne i wstępne koszty przesyłki podawane są automatycznie podczas ostatniej fazy składania zamówienia. Ostateczne koszty mogą być wyższe, jednak zmiany mogą dotyczyć tylko towarów gabarytowych. (aby poznać szczegółową wycenę kosztów przesyłki skontaktuj się z naszym biurem ).

Warunki dostawy i opłaty obowiązują wyłącznie na terenie Polski, przesyłki zagraniczne wyceniamy indywidualnie, jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o wysyłce zamówień za granicę, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

Sposoby płatności:

płatność przy odbiorze - w przypadku wysłania towaru przesyłką kurierska, płatność gotówką przy odbiorze osobistym, przelew z góry na konto - numer konta zostanie wysłany automatycznie mailem przy wybraniu stosownej opcji płatności lub wystawimy i wyślemy fakturę proforma. (ten sposób obniży koszty przesyłki).

 

Dostępność towarów
Stany magazynowe i czas wysyłki towaru podany na stronach produktów jest aktualizowany automatycznie - są jedynie informacjami orientacyjnymi i pomocniczymi - w żadnym przypadku nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń.

 

Prawo do odmowy realizacji zamówienia
W uzasadnionych przypadkach rezerwujemy sobie prawo do odmowy realizacji złożonego zamówienia w przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na wyświetleniu błędnych informacji o dostępności, cenach lub stanie magazynowym towarów.
Zastrzegamy sobie również możliwość ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty. W przypadku konieczności sprowadzenia nietypowego towaru na indywidualne zamówienie możemy także zażądać zaliczki.

 

Gwarancje i Reklamacje:
Czytaj szczegóły dotyczące gwarancji na sprzedawane przez nas produkty oraz trybu przyjmowania reklamacji na towary wadliwe.

 

Promocje:
Wszelkie promocje ważne są wyłącznie do wyczerpania produktów, mogą zostać odwołane w dowolnym momencie trwania.

 

Odstąpienie od zamówienia i Zwrot:

§ 1

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, konsument ma prawo zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki składając stosowne oświadczenie na piśmie, lub za pomocą poniższego formularza, w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

§ 2

Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar zostaje zwrócony w oryginalnym i nie zniszczonym opakowaniu producenta, nie nosi śladów montażu, nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden inny sposób zniszczony lub zmodyfikowany.

§ 3

Prawo zwrotu dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

§ 4

W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt, po wcześniejszym nadaniu numeru ZW zgłoszenia, który można uzyskać wypełniając formularz "Zwrotu towaru".

§ 5

Zwracany towar należy odsełać w ciągu 10 dni roboczych od nadania numeru ZW, razem z otrzymaną wraz z nim oryginalną fakturą, do przesyłki należy dołączyć otrzymane e-mailem, wydrukowane i podpisane potwierdzenie nadania numeru ZW. Jeżeli zwracany towar nie dotrze do magazynu  firmy dziesiątego dnia roboczego od nadania numeru ZW, zwrot zostaje automatycznie odrzucony.

§ 6

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zakupu towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

§ 7

Sklep xtreme4x4.pl w ciągu 2 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania zostaje wystawiona faktura korygująca.

§ 8

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

§ 9

W przypadku gdy towar był zamawiany na specjalne zamówienie nie ma możliwości odstąpienia od umowy.

§ 10

Gwarancją nie są objęte jakiekolwiek wyroby naprawiane, bez względu na sposób i zakres naprawy oraz na osobę, która naprawiała wyrób. Gwarancją nie są również objęte wyroby uszkodzone wskutek między innymi:
- nieprzestrzegania wymogów eksploatacyjnych dotyczących Wyrobów, określonych przez Gwaranta,
- nieprawidłowego montażu lub demontażu,
- nieprawidłowej eksploatacji wyrobu,
- eksploatacji niezgodnie z przeznaczeniem,
- uszkodzeń mechanicznych,
- przeciążenia Wyrobu i niewłaściwej eksploatacji,
- nieprawidłowego transportu Wyrobu przez Klienta,
- nieprawidłowej techniki jazdy (głównie dotyczy elementów zawieszenia, opon i felg),
- wypadku drogowego,
- umyślnego działania powodującego uszkodzenie Wyrobu,

- czynnikami atmosferycznymi (dotyczy felg chromowanych),
- działania ognia,
- użycia Wyrobu w sporcie lub do współzawodnictwa mającego cechy współzawodnictwa sportowego.

 

§ 11

W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze w obecności kuriera jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę.

§ 12

Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjęcia zwrotu towaru zakupionego osobiście w naszej siedzibie. Części elektryczne i elektroniczne zakupione i odebrane osobiście w naszej siedzibie nie podlegają zwrotowi. Polityka prywatności
Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji i poprawnej obsługi zamówień jak również do ewentualnych rabatów przy kolejnych zamówieniach. Dane te nie będą udostępniane innym firmom i osobom trzecim. Czytaj szczegóły dotyczące naszej polityki prywatności.

 

Oferta
Publikowana oferta nie stanowi odzwierciedlenia naszych aktualnych stanów magazynowych.
Prezentowane strony nie stanowią naszej oferty handlowej w rozumieniu art.66 par. 1 Kodeksu Cywilnego a są jedynie jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.
Niektóre ceny w PLN są generowane automatycznie i mogą zmieniać się w zależności od kursów walut obcych. Jeżeli zmiana ceny ma wpływ na cenę już zamówionego towaru, o fakcie takim Klient zostanie powiadomiony przed realizacja zamówienia.
Staramy się, aby informacje o produktach na naszych stronach były jak najbardziej rzetelne i sprawdzone, mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane informacje o produktach nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, nie ponosimy również odpowiedzialności za zmiany wprowadzone przez producentów.
Oferowane towary przeznaczone są do użytku w pojazdach specjalnych, wojskowych, w terenie lub w sporcie samochodowym, mogą nie posiadać dopuszczenia do ruchu drogowego i w ruchu ulicznym użytkowane są na wyłączną odpowiedzialność kupującego lub właściciela samochodu.

 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

 

Znaki towarowe
Wszelkie znaki towarowe, loga producentów oraz nazwy użyte na stronach sklepu, należą do ich prawowitych właścicieli, użyte zostały jedynie w celach informacyjnych.

 

Regulamin określa zasady zakupów w sklepie xtreme4x4.pl funkcjonującym pod adresem internetowym xtreme4x4.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

Regulamin obowiązuje od dnia 13.12.2010.

 

Montaż zakupionych części
Oferujemy profesjonalny montaż w naszym warsztacie zakupionych u nas akcesoriów i wyposażenia: zderzaków, osłon, bagażników, sprzęgiełek, wyciągarek, snorkeli, sprężyn, amortyzatorów oraz innego wyposażenia.

 

Kontakt

Zapraszamy do naszego Biura Obsługi Klienta sprzedaży,
przy al.Lotników Polskich 1 znajdującego się na terenie regionalnego Parku Przemysłowego w Świdniku. Więcej informacji na stronie kontakt.

Jeżeli nie znalazłeś interesującego Cię produktu lub masz wątpliwości czy może chcesz zadać nam dodatkowe pytania, prosimy o kontakt e-mail'em lub telefonicznie.

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Biuro Obsługi Klienta czynne:
pon. - pt. w godz. 8.30-16.30,
Świdnik Aleja Lotników polskich 1
tel/fax.: 81 751 49 00,
tel.: 81 751 69 00,

 

Więcej szczegółowych informacji wraz z mapką dojazdu znajdziesz na stronie kontakt.

Operatorem sklepu xtreme4x4.pl jest firma Centralpak sp.j. z siedzibą w Świdniku Aleja lotników Polskich 1, 21-040   NIP: 7132281896
.
Więcej informacji na stronie "o firmie".

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
 x 

VirtueMart Twój koszyk jest pusty

Copyright © 2010 xTreme4x4
All rights reserved

Projekt i realizacja:
Cedrowa Grupa
www.cedrowa.pl